Tietoa meistä

Isonkyrön Kansalliset Seniorit ry on puolueisiin kuulumaton yhdistys, joka huolehtii jäsentensä viihtyvyydestä, hyvinvoinnista, kulttuuri- ja matkailutarpeistasi sekä henkisistä ja hengellisistä puitteista. Se on Kansallisen senioriliiton ja Pohjanmaan Kansallisen Senioripiirin jäsenyhdistys.

Oletko eläkkeellä tai jäämässä eläkkeelle?

Tunnetko itsesi toimettomaksi ja yksinäiseksi? Kaipaatko viihteellistä toimintaa, haluatko tutustua uusiin ystäviin, harrastaa kulttuuria ja matkustella? Liity jäseneksi Isonkyrön Kansallisiin Senioreihin! Me olemme sopivan kokoinen, lähes 100 jäsenen aktiivinen yhdistys. Kokoonnumme viikottain ja kuukausittain erilaisten kerhojen ja teemojen puitteissa. Kerhot ovat ajankohtaisia, monipuolisia ja virikkeitä antavia.

Rohkeasti tulevaisuuteen

Vuoden 2022 teemamme on Rohkeasti tulevaisuuteen. Viikottaisissa tai kuukausitapaamisissa tutustumme ajankohtaisiin aiheisiin asiantuntijain alustuksella. Yhteiskunnallisissa ja kulttuurikerhoissa saattavat, paikalliset tai jopa historialliset aiheet herättää virkistävää mielenkiintoa.