Kerhot

Vastaava: Hallitus

Kulttuurikerho

Vastaava: Hallitus

Kerhot järjestävät retkiä, teatterimatkoja ja tutustutaan etenkin paikalliseen perinnekulttuuriin.

Käsityökerho

Vastaavana toimii Seija Leppinen.
Tarkoituksena on ylläpitää käsityötaidon perinteitä ja toimia sosiaalisena tapahtumana mielen virkistykseksi. Kokoontuminen  sopimuksen mukaan. Lisätietoja myös Helena Ristiluomalta.

Muistikerho

Vastaavana toimii Anne Kujala.
Muistikerhon toiminta on toistaiseksi tauolla koronatilanteen vuoksi, mutta pyrimme jatkamaan kerhon tapaamisia jälleen tilanteen parantuessa.

Tapahtumien tarkemmat ajat ja paikat

ilmoitetaan Pohjankyrö-lehden seuratoimintapalstalla ja yhdistyksen verkkosivuilla.

Kunto kohenee kohisten, tammikuu 2017.
Seniorien kulttuurikerho järjesti 28.10.2015 muisteloillan, jossa Kari Lehtonen kertoi isoisästään rovasti Yrjö Simojoesta.
Yleisö oli kiinnostunut aiheesta ja kiitteli hyvää esitystä.
Helena Pukkinen oli ostanut punaisen keinutuolin pappilan huutokaupasta. Keinutuoli oli ollut käytössä pappilassa rovasti Simojoen aikana. Helena lahjoitti keinutuolin Kari Lehtoselle.
Juha Rinnekarin esitykset 23.4. 2013
Senioritanssilaiset harjoituksissa 9.10.2012 Pohjankyrö-talolla ennen huomista esiintymistä Isonkyrön palvelutalolla. Tanssien vetäjä Irmeli Pärkkä puuttuu kuvasta. Klikkaa kuvaa!
Käsityökerholaisia oli 27. 9. 2012 paikalla Vanha Aika-kahviossa oheiset henkilöt. Klikkaa Kuvaa!
Käsityökerholaisia Pappilassa kasaamassa palapeittoja lahjoiksi hyväntekeväisyyteen tai seurakunnalle
Valokuvamuistelua pappilassa 14.11. 2012. Myös Artturi Kivineva esitteli ottamiaan valokuvia.